Veel gestelde vragen over verzending
Vragen over:
Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bij bestellingen met een aankoopbedrag vanaf 50 euro zijn gratis, op voorwaarde dat deze bestelling in één keer verzonden kan worden.
Ook bij de afhaling van een bestelling in één van onze Fun winkels hoeft u geen verzendingskosten te betalen.
Bij bestellingen aan huis onder de 50 euro betaalt u 4,99 euro.
*Sommige tuinmeubelen en speeltoestellen kunnen door hun omvang enkel via speciaal transport geleverd worden. Voor dergelijke artikelen zijn wij verplicht om een hogere transportkost van € 40 aan te rekenen. Vanaf een bestelbedrag van € 999 (netto aankoopbedrag) binnen tuinmeubelen en speeltoestellen is de thuislevering gratis.
Naar welke landen verzenden we?
We verzenden in de volledige Benelux.
*Brievenbussen enkel in België
De levertijd is verstreken, maar mijn bestelling is nog niet verzonden.
Bij meerdere artikelen in één bestelling doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Wat is de levertermijn?
Bij de meeste van de artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. Als deze producten bij ons in voorraad zijn, ontvangt u deze artikelen uit ons assortiment binnen één à twee werkdagen bij u thuis na ontvangst van de betaling.
Hoe gebeurt de levering van meerdere artikelen?
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Via track & trace kan u de bestelling volgen.
Kan ik mijn leveringsdatum en leveringstijdstip bepalen?
Op dit moment is het mogelijk een gewenste leverdatum in te geven. Wij zorgen er dan voor dat het pakket bij je thuis aangeboden wordt op die dag.
Kan er op zaterdag of zondag geleverd worden?
Bestellingen die voor vrijdag 15u gebeuren, kunnen op zaterdag geleverd worden. Wat op vrijdag na 15u besteld wordt, zal de eerstvolgende dinsdag geleverd worden.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Indien u niet thuis bent bij levering, kan u vragen aan uw buren of het pakket daar geleverd kan worden of ergens op een veilige plaats aan uw woning geplaatst kan worden. U hangt dan best een boodschap aan uw deur voor de chauffeur. Indien u dit toch niet vertrouwt of niet lukt, dan zal de koerier een boodschap nalaten in uw brievenbus en u de mogelijkheid bieden een nieuwe datum af te spreken of een ander leveringsadres te kiezen.
Wat als het pakje niet geleverd kan worden?
Indien er een onverwachts stockprobleem of probleem bij de uitlevering voordoet, sturen wij u automatisch een email met de melding hiervan en de mogelijkheid tot onmiddelijke terugbetaling. Voor meer informatie rond de terugbetaling, kan u op deze pagina terecht.